بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / خرید چای ایرانی بهاره

خرید چای ایرانی بهاره

خرید چای ایرانی بهاره کیلویی و عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال امکان پذیر می باشد. برای خرید برترین برند چای و چای مرغوب فله ای قیمت ها را چگونه دریافت کنیم؟ مرکز فروش چای ایرانی چه مزیت هایی را برای خریداران در نظر گرفته است؟

آیا می دانید که در دو استان‌ گیلان و مازندران در حدود ۲۵ هزار هکتار باغ چای و ۱۵۰ کارخانه چای وجود دارد؟ آیا مطلع بودید که در حدود ۱۰۰ هزار خانواده شمالی به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق پرورش، تولید یا فروش چای ایرانی مخارج زندگیشان را تامین می‌کنند؟با توجه به فراز و نشیب های موجود در پیش روی چای ایرانی اما در طی سال‌ های اخیر بسیاری از افراد برای تجربه طعم واقعی چای طبیعی و اصیل ایرانی و خواص آن به مصرف و خرید چای ایرانی روآورده‌اند که این امر در صورت تداوم می تواند یک نکته مثبت برای حمایت از چایکاران و کارخانجات برای افزایش تولید چای کاملا سنتی و خالص باشد.

خرید چای ایرانی

چای ایرانی

این چای یک چای ۱۰۰% طبیعی و فاقد رنگ و اسانس است و لازم است تا تنها به درستی دم کشیده و مصرف شود. با شناخت کافی و لازم از این چای قطعا به دنبال چای های حاوی اسانس موجود در بازار نخواهید رفت. چایکاران شمالی با مشقت بسیار برگ های چای را از ارتفاعات برداشت و در سریع ترین فرصت به محل تولید (کارخانه چایسازی) می رسانند تا از اکسید شدن آن ها جلوگیری کنند در کارخانه ها نیز طی مراحل خاص برگ ها درجه بندی و به سوی تولید نهایی پیش می روند و سرنوت نهایی آن ها که یک چای خوش رایحه و خوش رنگ کاملا طبیعی است رقم می خورد.

خرید چای ایرانی

خواص چای ایرانی

  • ضد سرطان با دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان
  • ضد تب
  • ضد ویروس
  • ضد انعقاد خون
  • ممانعت از آلزایمر
  • کاهش دهنده فشار خون
  • ضدپیری زودرس پوست
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش دهنده هوشیاری

خرید چای ایرانی

خرید چای ایرانی بهاره

برداشت های برگ سبز چای در ایران شامل فصل های بهار، تابستان و پاییز می شود که چای بهاره اعلاترین چای مرغوب و ارگانیک برشمرده می شود و نمونه چای سرگل آن را با رایحه بسیار نمی توان در سایر برداشت ها در اختیار داشت. از نمونه های پر تقاضای چای در این زمان می توان از تمام نمونه های سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای دستی، چای باروتی و… یاد کرد که از بهترین برگ های یک غنچه و دوبرگ گیاه چای حاصل می شوند و تنها در سورت بندی و شکل ظاهر از هم متمایز می گردند. برای خرید چای ایرانی در نمونه های مختلف و استعلام لیست قیمت کیلویی چای می توانید نام بازرگامی تیدا را به یاد بسپارید.

خرید چای سیاه و چای سبز درجه یک ایرانی عمده و کیلویی

قطعا خریداران چای در بازار به دسته های عمده و جزیی تقسیم می شوند و هریک به دنبال دستیابی به چای درجه یک و مرغوب می باشند که دسترسی بهتر و بیشتر به منابع تامین می تواند در خرید هر چه بهتر و آسانتر چای کمک شایانی نماید. برای خرید چای ایرانی سیاه و چای سبز درجه یک عمده و کیلویی مراکز فعال در اینترنت می توانند نقش موثری را دارا باشند تا شما بتوانید بدون واسطه و مستقیم انواع چای های مدنظر را خریداری نمایید. با خرید و نوشیدن چای اصیل ایرانی قطعا طعم و رنگ طبیعیش را از یاد نخواهید برد.

خرید چای ایرانی

قیمت کیلویی چای ایرانی مرغوب

برآورد قیمت چای هر ساله طبق قانون مصوب تعیین نرخ برگ سبز مشخص می گردد و سالانه با افزایش قیمت و نوسانات بازار شاهد تغییراتی دراین حوزه می باشیم. نحوه خرید مستقیم و یا واسطه ای چای در قیمت ها تاثیرگذار و از این رو می توان قیمت های نامتوازنی را در بازار مشاهده نمود.برای اینکه بتوانید برای خرید چای ایرانی همواره قیمت کیلویی چای را به روز و واحد در اختیار داشته باشید مرکز فروش چای شمال به عنوان معتبرترین مرکز پخش چای در لاهیجان همواره بستر و زمینه خوبی را برای متقاضیان فراهم نموده است.

فروش چای ایرانی سرگل

حتما برای مصرف کنندگان چای ایرانی این چای نامی آشنا می باشد. این چای از سرترین چای در کشور ما بوده و در میان خرید چای ایرانی با عنوان بهترین چای جایگاه ویژه ای دارد. با توجه به حجم نه چندان بالای این چای دسترسی سریع افراد در بازار و نقاط مختلف بسیار حائز اهمیت بوده و شرایط فروش و خرید چای ایرانی سرگل از سوی مراکز تولید و عرضه چای در گیلان این روز ها به راحتی فراهم و شما هم می توانید از جمله مصرف کنندگان و خریداران حتی عمده این چای در سراسر ایران باشید.

خرید چای ایرانی

خرید اینترنتی بهترین برند چای ایرانی خوب

در حوزه ای همچون چای ایرانی اینترنتی توانسته نقش مهمی را در توسعه و فرهنگ سازی مصرف آن داشته باشد چرا که هم اینک این چای می تواند به سرعت در دسترس در هر نقطه ای قرار گرفته و افراد بیشتری با آن ارتباط بگیرند. خرید اینترنتی از بهترین برند چای ایرانی خوب و درجه یک فراهم و می توان هم اینک از طریق فروشگاه آنلاین چای و مراکز عرضه مستقیم در نقاط چایخیز خرید چای ایرانی را به ساده ترین شیوه و ارزان ترین قیمت بازار تجربه نمود.

مرکز فروش چای ایرانی چه مزیت هایی را برای خریداران در نظر گرفته است؟

  1. قیمت های ارزان تر
  2. ارسال مستقیم تولیدات چای از گیلان
  3. تنوع خوب محصولات
  4. ارسال سریع چای به سراسر کشور
  5. کیفیت های تضمینی
  6. قبول سفارشات در هر حجمی حتی جزیی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام