بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / خرید چای ایرانی اعلا (سرگل بهاره چین اول)

خرید چای ایرانی اعلا (سرگل بهاره چین اول)

خرید چای ایرانی اعلا (سرگل بهاره چین اول)، چای ارگانیک و بهترین چای ایران در بازار چای آغاز شد. فروش مرغوب ترین انواع چای اعلای سیاه و چای سبز فله ای و چای صادراتی در مرجع بزرگ چای شمال لاهیجان با قیمت ارزان تری انجام می گردد. آیا چای قلم نیز قابل رقابت با چای اعلای سرگل می باشد؟

چای اعلا شاید در تصور عامه مردم چایی است که زود دم، رایحه بالا و رنگ بسیاری داشته باشد به طوری که به فرض بتوان سریع از یک قاشق چای توقع ۶ فنجان چای داشت اما آیا این انتظارات از یک محصول گیاهی طبیعی با نام چای طبیعی است؟ مخدوش نمودن اذاهن عمومی نسبت به یک چای خوب و اعلا سبب شده تا تصورات غلطی در بین آن ها شکل و مسیر انتخاب را از یک چای اصل و سنتی دور نموده و به سمت چای های غیرطبیعی و تقلبی سوق داده است اما در دهه های اخیر با تست و معرفی چای طبیعی در میان مردم این ذهنیت در حال تغییر و علاقه به سمت خرید چای درجه یک و خالص در حال افزایش است.

خرید چای ایرانی اعلا

چای سرگل بهاره چین اول

ساقه های چای بعد یکدوره خواب زمستانی شروع به جوانه زنی و برگ های بسیار جوان می نماید که رشدشان در نیمه دوم بهار هر سال کامل شده و آماده برداشت می شوند (یک غنچه و دوبرگ). به اولین برداشت یا چین اول چای در بهار و چای به دست آمده از آن چای سرگل بهاره گفته می شود که لقب بهترین چای را داشته و خرید چای اعلای ایرانی سرگل هر ساله با آغاز برداشت یا قبل از آن با تقاضای بالایی همراه است.

آیا چای قلم نیز قابل رقابت با چای اعلای سرگل می باشد؟

دسته بندی شدن چای ها شاید ویژگی ها و خصوصیات آن ها را به خوبی نمایان نموده و می توان انتخاب بهتری را از چای مورد نظر و رنج قیمت آن داشت. چای قلم همان طور که از نامش پیداشت ظاهر درشتی داشته و در دسته دیردم ترین چای ایرانی جا دارد، اما خوش طعم و رایحه بودن آن بسیار زبانزد بوده و همواره مورد توجه قرار دارد. چنانچه چای قلم بهاره به درستی استفاده شود می توان گفت که چیزی از چای سرگل کم نداشته و کیفیتی در سطح آن را دارا می باشد. خرید چای ایرانی اعلا سرگل، ممتاز و قلم در بازار با بیشترین حجم استقبال همراه هستند.

خرید چای ایرانی اعلا

چای ایرانی اعلا چه خصوصیاتی دارد؟

  • رایحه مطبوع و عالی داشته
  • رنگدهی آن به دلیل طبیعی بودن در سح مطلوبی قرار دارد
  • حاوی هیچ رنگ و اسانسی نیست
  • برگ های سبز چای تحت هیچ سم و آفت و کشی قرار ندارند
  • رنگ دم شده آن زلال و شفاف است

قیمت چای چین اول

قیمت برداشت چای اولیه در بهار با توجه به نوبرانه بودن و سطح کیفیت بسیار بالا در حد بالاتری نسبت به سایر نمونه ها قرار دارد و هر ساله به طور طبیعی با افزایش یافتن سطح قیمت ها بالطبع شاهد افزایش قیمت چای چین اول نیز می باشیم اما خریداران دریافته اند که این چی مرغوبیت بالایی داشته و قیمت آن متناسب با کیفیت بسیار مناسب می باشد.

خرید چای ایرانی اعلا

خرید چای ایرانی اعلا

برای خرید انواع چای ایرانی در بازار گزینه های بسیاری وجود دارند چرا که امروزه دسترسی خوبی را برای خریداران در سطح کشور فراهم نموده اند به طوری که می توان خرید چای ایرانی اعلا را به شکلی راحت و بی دغدغه و با اطمینان انجام نمود. فضای سایت ها و ارائه چای درجه یک و اصل توانسته وجه بسیار عالی را از چای اصیل ایرانی رو نمایی نماید و شرایط هم خرید عمده و هم جزیی ایجاد شده و سرعت در جابه جایی توانسته بر سطح رضایتمندی خریدارانش بیافزاید.

فروش عمده بهترین چای اعلای ایرانی

بازار تهران یکی از نقاط مهم برای تمرکز و عرضه چای به دلیل مرکز بودن آن است. امروزه چای ایرانی اعلا شامل تقاضای بالا علی الخصوص در شهر های تهران، اصفهان، اهواز، مشهد، یزد، همدان، کردستان و… است و مرکز پخش چای شمال (بازرگانی تیدا) با فروش عمده بهترین چای اعلای ایرانی توانسته بهترین چای فله بهاره و برترین برند چای ایرانی را ارائه و به دلیل فروش مستقیم مناسب ترین قیمت را به خریداران عمده و کیلویی ارائه کند.

خرید چای ایرانی اعلا

بسته بندی چای اعلای ایرانی

  • کیلویی فله در سلفون شفاف ۱ کیلویی یا ۰/۵ کیلویی
  • عمده در کیسه های ۱۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی
  • تی بگ در لفاف ۲ گرمی و در بسته های ۲۵ یا ۵۰ عددی و فله ۱۰۰۰ عددی
  • در صورت مارک بودن در بسته ها با وزن های مختلف و تنوع چای ها
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام