بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید چای اصیل و خالص شمال

خرید چای اصیل و خالص شمال

آیا در هنگام خرید چای اصیل و خالص بودن آن برای شما از اهمیت بالائی برخوردار است؟ انتخاب چای شمال می تواند انتظارات شما را از یک چای کاملا خوب و مرغوب برآورده نماید.
امروزه با گذشت سال ها از تولید چای در شمال ایران سمت و سوی نگاه ها به این مناطق به جهت خرید چای بیش از قبل شده و از طرفی هم بازار اقتصادی و پرسودی را چه به لحاظ فروش در داخل و خارج از کشور فراهم نموده است.
انواع چای در این مناطق پس از تولید به صورت کاملا خالص راهی بازار شده که می توان این خلوص را در زمان خرید در ظاهر چای از طریق وجود دانه های سر طلائی، یکدست نبودن اندازه دانه های چای و رنگ آن و زبر بودنش و در زمان مصرف شفافیت چای پس از دم کشیدن و عطر و طعم طبیعی و دیر دم بودن آن متوجه شد و به همراه داشتن این فاکتور ها سبب جذب مشتریان بیشتر و حفظ اصالت این چای شده است.
از طرفی شاید نتوان منکر وجود واسطه ها در بازار های مختلف شد و این یکی از ضعف های موجود در خرید های سنتی است که می تواند سبب ضررهای مالی و افت کیفیت چای شود.
هم اکنون با شرایط و هماهنگی های ایجاد شده می توان از طریق دنیای مجازی و خرید اینترنتی به صورت مستقیم و دسترسی به نرخ های دست اول بهترین چای اصیل و خالص شمال را در تناژ مورد نظر در حداقل زمان در اختیار داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام