بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید و فروش چای سرگل به قیمت خوب

خرید و فروش چای سرگل به قیمت خوب

چای سرگل چیست؟ خرید و فروش چای سرگل به قیمت خوب و ارزان تر بازار در مرجع چای شمال لاهیجان به صورت دست اول انجام می شود. با خرید اینترنتی و آنلاین بهترین انواع چای بهاره سرچین و چای سنتی طبیعی ایرانی را در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.

چای سرگل

چای سرگل چگونه چایی است؟

این چای یکی از نمونه های برترین چای در کشور ما و تنها به اولین برداشت برگ سبز چای در بهار اتلاق می شود و امکان برداشت و تولید این چای در سایر برداشت ها امکانپذیر نمی باشد. یک غنچه و دو برگ بالایی گیاه چای از اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده چای سرگل هستند. وجود کرک های موجود روی برگ ها در اولین برداشت سبب ایجاد رایحه دوبرابری چای نسبت به سایر برداشت ها شده و ارزش قیمتی این چای نسبت به سایر انواع چای ممتاز، چای قلم و… بالاتر می باشد.

راه های تشخیص چای سرگل چیست؟

  1. به دلیل وجود غنچه میانی در بین برگ ها پس از تولید دارای زر می باشد.
  2. دانه های چای به دلیل استفاده از برگ های شاداب ترد و شکننده است.
  3. رایحه چای به خوبی به مشام می رسد.
  4. به دلیل عدم گرمادهی بالا و احتمال سوختن لذا تکه های کوچک برگ سبز چای قابل رویت می باشد.
  5. به دلیل ترد بودن قسمت های برداشت شده ساقه چای در نمونه چای سرگل وجود دارد.
  6. از جمله چای های وزین برشمرده می شود.
  7. از لحاظ سایر در حد متوسط قرار دارد.

چای سرگل

خرید و فروش چای سرگل لاهیجان به قیمت خوب

تولید چای در گیلان سبب شده تا بازار خرید و فروش چای در نواحی چایخیز با استقبال خوبی مواجه شود. لاهیجان یکی از نقاط هدف برای خریداران عمده و کیلویی چای محسوب و خریداران چای این خطه را به کیفیت و مرغوبیت بالا می شناسند. چای سرگل با توجه به رتبه اول کیفیت در نتیجه حجم تقاضای خرید بالایی را دارا بوده لذا خرید و فروش چای سرگل لاهیجان به قیمت خوب از طریق مراکز عرضه چای در حال انجام و شناخت این مراکز می تواند مزیت های کیفیتی و قیمتی را به همراه داشته باشد. جهت خرید این چای مرغوب و خالص بهاره می توانید سفارشا خود را از طریق ما ثبت نمایید.

چای سرگل

نمایندگی فروش چای سرگل بهاره چین اول

با شروع برداشت برگ سبز و تولید چای در بهار حجم تقاضای خرید و فروش چای افزایش و نمایندگی فروش اینترنتی چای لاهیجان فرصت و زمینه های خوبی را جهت فروش و پخش چای در سراسر ایران فراهم نموده است. خرید و فروش چای سرگل لاهیجان به قیمت خوب از طریق این نمایندگی بدون واسطه و کیفیت های تضمینی در حال انجام بوده و می توان چای سرگل بهاره چین اول را تازه از تولید به مصرف به صورت کیلویی و عمده در هر نقطه از کشور در اختیار داشت.

چای سرگل

خرید اینترنتی بهترین چای سرگل بهاره

خرید اینترنتی یکی از شیوه های اصولی و مهم در خرید محصولات مهم توانسته جایگاه خوبی را در میان خریداران کسب و بدین طریق ارتباط دو طرفه و خوبی بین خریدار و تامین کننده ایجاد و در محیطی امن می توان بهترین نمونه از چای سنتی و اصیل ایرانی را در اختیار داشت. برای خرید بهترین چای سرگل بهار ۱۴۰۰ می توانید حجم سفارشات خود را ارائه تا از مرغوب ترین چای سیاه و سبز بهاره در کنار این چای طبیعی شمال ایرانی بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام