بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید و فروش عمده چای سیاه و چای سبز

خرید و فروش عمده چای سیاه و چای سبز

خرید و فروش عمده چای سیاه و چای سبز ایرانی فله در مرکز چای شمال به صورت تضمینی و بی واسطه در حال انجام است. قیمت چای سیاه و چای سبز در بازار چای اختلافات فاحشی را از هم دارا هستند. آیا خرید و فروش چای صادراتی در حجم کلی و تناژ در مجموعه قابل انجام می باشد، چگونه سفارش دهم؟

خرید و فروش عمده چای

برگهای سبز چای طی ۵ مرحله در کارخانه تبدیل به چای قابل مصرف می شوند چای سیاه و چای سبز دو نمونه چای پرفروش و پر تولید در بازار ایران هستند از طبقه بندی چای ها کارخانه شش نوع چای به دست می آید که عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

خرید و فروش عمده چای بخش مهمی را در بازار چای شامل می شود. بیشترین و پر تقاضا ترین چای را در ایران چای سیاه داراست که ۷۵ درصد تولید از آن چای سیاه می باشد. چای سبز نیز در سال های اخیر توانسته بازار خوبی را در سطح کشور با توجه به کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه های خارجی برای خود به ثبت رساند. گیاه چای در شمال ایران قابلیت برداشت در سه فصل بهار، تابستان و پاییز را دارا می باشد که نوع چای بهاره پرتقاضاترین چای را شامل می شود. خریداران عمده همواره چای های مختلف در فصول سال را با توجه به موقعیت و سلایق بازار مدنظر قرار می دهند. خریداران صادراتی نیز غالبا چای پاییزه را با توجه به کاهش نرخ چای می‌گزینند زیرا با برداشت های متعدد کاهش قیمت چای را به دنبال خواهیم داشت.

خرید و فروش عمده چای

چای سیاه چیست؟

به برگ های سبز چای که تحت عمل اکسیداسیون یا تخمیر قرار می گیرند چای سیاه می گویند این عمل و رویداد ها بر روی برگهای سبز چای سبب می شود تا عطر رنگ و مزه دلنشینی را در آن احساس نمایید. چای سیاه در ایران به شیوه سنتی یا ارتودوکس تولید می‌شود این چای کاربرد فراوانی داشته و علاوه بر نوشیدنی در صنایع مختلف نیز کاربرد فراوان دارد.

خرید و فروش عمده چای

چای سبز چیست؟

برای تولید چای سبز برگ ها مراحل اکسیداسیون را نداشته و پس از طی مراحل مالش سریعاً با بخار خشک و آماده می شود این چای با نام چای نیمه تخمیری نیز خوانده می‌شود و به دلیل حذف تخمیر برگ ها ظاهر سبز و زیبای خود را حفظ نموده و با داشتن آنتی اکسیدان بالا خاصیت های بسیاری را دارد امروزه این چای در طب و داروسازی کاربرد فراوانی داشته و توانسته در صنایع مختلف ورود نمایند.

خرید و فروش عمده چای

مراکز تولید چای

یکی از منابع مهم در تهیه چای کارخانه های چایسازی می باشند که با داشتن سال ها تجربه در امر تهیه چای ایرانی توانسته اند چای سالم و بدون اسانس را به مشتریان عرضه نمایند. برگ های چای در این مکان ها زیر نظر کارشناسان و آزمایشگاه های مجرب و دستگاه های تخصصی به بهترین نحو به چای خشک قابل مصرف تبدیل می گردند و پس از آماده شدن یا به صورت فله و مستقیم به بازار عرضه و یا راهی بخش های بسته بندی می شوند. کیفیت چایی که توزیع می گردد یکی از مهم ترین بخش می تواند به امر تولید صحیح و نوع فرآوری در کارخانه بازگردد. کارخانه ها در تمام سال در نواحی چایخیز فعال بوده و خرید و فروش عمده چای از این بخش ها به بنک داران، عمده فروشان و… را شامل می گردد.

پرفروش ترین انواع چای

با توجه به سلایق و آمار فروش در مجموعه در چای سیاه می توان به چای سرگل، چای ممتاز و قلم بدون چوب اشاره نمود و در چای سبز : نمونه های زرین، ممتاز و قلم درشت از برترین ها می باشند.

خرید و فروش عمده چای

قیمت چای فله و عمده ایرانی

خرید و فروش عمده چای سیاه و چای سبز فله در بین خریداران در ایران بسیار رایج می باشد زیرا بسته بندی چای هزینه های جانبی بسیاری را در بر داشته و برای خریداران مقرون به صرفه نمی باشد خریداران چای معتقدند که چای فله از آنجا که قابل لمس و رویت می باشد می توان اعتماد بیشتری به جهت خرید از آن نمود، صرف اینکه هزینه های کمتر و سود دهی بیشتری را در پی دارد اگر به دنبال خرید چای ایرانی و قیمت آن هستید باید بدانید که با توجه به کیفیت و نوع چای و زمان برداشت قطعاً قیمت ها از هم متفاوت خواهند بود از این رو حتما به شما توصیه می شود تا منابع و مراکز تخصصی در این زمینه را برگزینید

خرید و فروش عمده چای درجه یک

رشد گیاه چای نقاط مختلف دو استان گیلان و مازندران سبب شده تا شما تنوعی از طعم، عطر و رنگ دهی را در چای شاهد باشید. تمامی چای های تولید شده با توجه به نظارت ویژه کارشناسان مورد تایید در کارخانه ها کاملا سالم، درجه یک و بدون رنگ بوده و می توانند به عنوان بهترین گزینه برای خرید و فروش عمده چای در سطح کشور محسوب شوند. چنانچه شناخت کافی از چای نداشته یا تازه وارد این حوزه شده‌اید حتما به شما توصیه می شود تا از کمک مشاورین و کارشناسان تخصصی در این زمینه استفاده نمایید.

خرید و فروش عمده چای

فروش عمده چای سیاه و چای سبز

برای اینکه بتوانید پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشید قطعاً داشتن تنوعی از چای می تواند در این امر رضایتمندی و افزایش فروش شما را به دنبال داشته باشد. چای های تولید شده در شمال ائم از فله و بسته بندی از بهترین برند ها و مارک های فعال در این حوزه در مجموعه جمع آوری شده و این مزیت را برای شما به دنبال دارد تا بتوانید بدون صرف وقت و هزینه بسیار، تنوع دلخواه و مرغوب ترین نوع چای سنتی و اصیل ایرانی را تهیه و به مشتریان خود عرضه نمایید.

شرایط سفارش خرید کلی چای صادراتی

از آنجا که خرید و فروش عمده چای نوع سیاه در این بخش تقاضای بالایی را در پی دارد و امکان ارسال نمونه برای تمامی درخواست ها امکان پذیر نمی باشد لذا توصیه می شود تا چنانچه خود نماینده خرید چای در ایران هستید و یا مشتریتان به همراه شماست به مرکز مراجعه نموده تا در شرایط بهتر و ایده آل تر با توجه به نمونه های متعدد و ساخت نوع چای درخواستی بتوانید انتخاب صحیح تر و درست تری را داشته باشید.

بسته بندی چای ها

در خرید عمده چای های فله در بسته بندی های کیسه ای ۱۰ ، ۲۵ الی ۳۰ کیلویی قرار گرفته و در مورد برند ها که بسته به وزن های مختلف می توان کارتن های ۵،۱۰ و… کیلویی را شاهد بود.

شیوه ارسال سفارشات عمده در سطح کشور

  • از طریق باربری
  • اتوبوسرانی
  • تیپاکس
  • پست

خرید و فروش عمده چای

شناخت چای اصل

  • لمس چای و حس زبر و ضخیم بودن دانه چای
  • دمیدن هوا در کمی از چای و دریافت رایحه طبیعی از آن
  • عدم رنگ دهی سریع در فنجان آب سرد
  • نداشتن رنگ براق و روغنی بلکه داشتن رنگ مات
  • مشکوک بودن به ظاهر یکدست چای
  • رنگ سیاه رو به قهوه ای
  • وجود زر در نمونه های چای بهاره
امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام