بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار را مستقیم از نقاط چایخیز شمالی تجربه نموده اید؟ فروش مرغوب ترین چای بهاره سنتی، فله در فروشگاه چای شمال به قیمت درب کارخانه در حال انجام است. برای خرید عمده و کلی چای جهت توزیع در بازار داخل و بهترین چای صادراتی ما را به یاد بسپارید.

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

چای سنتی ایرانی

چرا بدین چای چای سنتی می گویند؟ چون در این چای ها هیچگونه فرآوری و دستکاری انجام نشده و علاوه بر رشدی طبیعی فرآیند طبیعی جهت تولید را طی می نمایند از این رو به این چای ها سنتی، دیردم گفته شده اما دارای بهترین درصد رنگ دهی خالص و رایحه مطبوع و دوست داشتنی هستند. فروش و خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار در سال های اخیر با استقبال خوبی همراه بوده و بیش از پیش مورد توجه خریداران در بازار داخل و خارجی قرار گرفته است.

اسامی چای سنتی ایرانی

چای سیاه و چای سبز دونوع چای پرطرفدار با حجم بالای تولید در کشور ما هستند و از آنجا که دسترسی بدین چای ها برای همگان راحت و در دسترس باشد لذا با قیمت خوب و طبقه بندی در در درجه به بازار عرضه می شوند. که اسامی رایج آن ها عبارت است از :

  1. چای سرگل سنتی
  2. چای ممتاز سنتی
  3. چای قلم سنتی
  4. چای شکسته سنتی
  5. چای باروتی سنتی
  6. چای خاکه سنتی

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

دلیل طعم تلخ و مزه گس چای سنتی

از آنجا که به چای های طبیعی هیچ ماده افزودنی اضافه نشده و جهت سرعت در رنگدهی بدان رنگ و اسانس اضافه نمی شود لذا طعم گس و تلخ آن مشهود اما در حد دلچسب و قابل قبولی قرار دارد و خاصیت چای در این خصوصیات نهان می باشد.

  • رایحه عالی
  • ماندگاری خوب
  • خاصیت بالا
  • فاقد سموم شیمیایی
  • رنگ زلال و شفاف پس از دمکشیدن
  • فاقد ماده افزودنی و اسانس از خصلت های چای طبیعی سنتی می باشد.

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار

برای خرید چای راه های در دسترس و بی دغدغه ای قرار دارد چرا که برای همیشه در دسترس بوده اما آیا تمام آن ها خالص و طبیعی و مورد اعتماد هستند؟ خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار را زین پس با توجه به شرایط و بستر فراهم شده می توان مستقیم سفارش و خریداری نمود و اطمینان بالاتری را از کیفیت می توان تجربه نمود. برای خرید بهترین انواع چای اصیل شمال مراجع و مرکز پخش چای در نقاط چایخیز از منابع مهم و مورد تایید بوده تا چای درجه یک و اعلا را به شما عرضه نمایند.

فروش اینترنتی چای ایرانی به صورت جزیی و کلی

خریداران چای در سراسر بازار ایران در هر نقطه ای که حضور دارند این امکان از طریق فروش اینترنتی چای فراهم شده تا بتوان بهترین چای سیاه و چای سبز درجه یک را در تنوعی از کیفیت انتخاب و ثبت سفارش نمایند. خرید جزیی و کیلویی و خرید عمده چای سنتی ایرانی در بازار سطح رضایتمندی بهتری را به لحاظ کیفیت و قیمت و سرعت در تحویل به همراه داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام