بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید بهترین چای سبز چین اول بهار ۹۹

خرید بهترین چای سبز چین اول بهار ۹۹

خرید بهترین چای سبز چین اول بهار ۹۹ در بزرگترین مرکز فروش چای شمال در ایران آغاز شد. فروش چای دستی لاهیجان، چای سبز ممتاز و درجه یک، مرغوب ترین چای سیاه و انواع چای فله اعلا را می توان در این مجموعه شاهد بود. آیا می دانید به دلیل عرضه مستقیم چای در بازرگانی چای تیدا قیمت ها کاملا ارزان تر و قابل رقابت می باشند؟

خرید بهترین چای سبز چین اول بهار

آیا تاکنون زمان برداشت برگ سبز چای شهر های چایخیز را از نزدیک دیده اید و یا با حال و هوای آن ها آشنا هستید؟ با آغاز برداشت برگ سبز چای در اردیبهشت ماه هر سال در دو استان گیلان و مازندران می توان فعالی چایکاران و تولید کنندگان را شاهد بود که با توجه به برداشت مرغوب ترین برگ های گیاه چای و فرآیند تولید، عطر چای بهاره همه فضای شهر را آكنده نموده است. چای سیاه با توجه به رایحه بالا و رنگ زیبا همواره غالب ترین سهم بخش تولید را دارا است و بعد آن چای سبز در رده دوم از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

خرید بهترین چای سبز براشت اول بهار

چای سبز چین اول بهار

برگ های لطیف چای كه در فصل بهار از سر شاخه های بوته های چای می رویند، پس از عمل‌آوری به صورت چای خشك کیفیت بی نظیری را دارا هستند و همواره طرفداران زیادی را دارا می باشند. چای سبز چین اول بهار كه اولین محصول چای در اردیبهشت ماه و سرگل چای ایرانی محسوب می گردد یک محصولی طبیعی با خاصیت بالا برشمرده می شود. چای تولیدی كارخانه های چای‌سازی در رقم‌های : ممتاز بهاره، زرین یا سرگل، شكسته، قلم بهاره، چای باروتی و خاکه به تناسب درجه بندی در بازار عرضه می شود و خرید بهترین چای سبز چین اول بهار همانند نمونه چای سنتی سیاه با استقبال خوبی مواجه است.

میزان تولید چای بهاره در ایران چقدر است؟

از مجموع بهره برداری یك ساله چای در دو استان گیلان و مازندران، چیزی حدود ۴۵% آن را چای بهاره شامل می شود؛ محصولی كه مرغوبیت آن مدیون اولین رویش برگ های بهاری بوته های چای و مواد مغذی تجمیع شده در ریشه و از بهترین شاخساره بدست می آید. برداشت اولین برگ های سبز قابلیت چای‌سازی بهتری نسبت به برگ های سایر فصل ها داشته و به دلیل عطر و طعم بالای آن، طرفداران زیادی هم دارد. برگ سبز چای قابلیت برداشت در سه فصل بهار، تابستان و پاییز را داراست که كارشناسان معتقدند اولین برداشت در هر سه فصل از بهترین ها بوده و چای بهاره جایگاه ویژه ای در صنعت چای ایران دارد و هم اکنون اكثریت مردم كشور با این چای مرغوب آشنا و از سلامتش اطمینان کامل دارند.

نقاط قوت چای سبز چین اول بهار نسبت به نمونه های وارداتی موجود در بازار

  • قیمت ارزان تر
  • کیفیت بالا و متناسب با ذائقه ما ایرانی ها
  • اطمینان از تازه بودن تولید
  • عدم هرگونه دستکاری و اضافه شدن افزودنی بدان
  • سلامت کامل چای با توجه به عدم سمپاشی باغا چای
  • خاصیت قابل درک تر

خرید بهترین چای سبز برداشت اول بهار

خرید بهترین چای سبز چین اول بهار ۹۹

خریداران چای سبز ایرانی در بازار همواره به دنبال خرید بهترین چای سبز چین اول بهار هستند چرا که چای در این زمان بالاترین خاصیت و کیفیت و بهترین شکل ظاهر را دارا می باشد. در مورد چای های سبز برداشت بهار می توان ظاهر خوش رنگ تری را به نسبت برداشت تابستان و پاییز شاهد بود چراکه هرچه به سمت پاییز رفته شده بر رنگ تیره تر چای افزوده شده و از این رو چای برداشت اول محبوبیت و تقاضای بالاتری را دارا است. برای خرید بهترین چای سبز چین اول بهار ۹۹ هم اینک بازار فروش چای شمال در شهر لاهیجان عرضه کننده مرغوب ترین چای ارگانیک و طبیعی به شکل دست اول و تضمینی بوده و می توان قیمت های واحد و مقرون به صرفه تری را از این طریق تجربه کرد.

خرید چای سبز درجه یک

شهرستان های: لاهیجان، رودسر، لنگرود، املش، سیاهكل، چابکسر، آستانه و فومن در استان گیلان و برخی شهرهای غرب استان مازندران، از عمده ترین تولید كنندگان چای سبز و سیاه درجه یک ایران هستند لذا برای خرید چای سبز درجه یک از مهم ترین منابع و مرکز فروش محسوب می شوند. برای انکه بتوانید خرید بهترین چای سبز یرچین اول بهار یا چای زرین سبز را در کنار تنوعی از چای فله و در حجم عمده خریداری نمایید می توانید از هم اکنون سفارشات خود را از طریق کارشناسان مربوطه مجموعه انجام نمایید.

خرید بهترین چای سبز برداشت اول بهار

قیمت چای سبز چین اول

قطعا اکثر شما توقع قیمت بالاتر و چشمگی تری را با توجه به قیمت چای سبز موجود در بازار دارید اما آیا می دانید این چای تولید شده در کنار چای سیاه از تفاوت قیمت چشمگیری برخوردار نمی باشند و با توجه به پخش و فروش مستقیم از درب کارخانه به قیمت ارزان تر و مناسب تری در دسترس قرار دارند. قیمت چای سبز چین اول از ارزش بهایی بیشتری نسبت به نمونه های تابستان و پاییز برخوردار است اما از طریق این مرکز می توان قیمت های عالی و رقابتی بازار و به روز را در اختیار داشت.

  1. نوع چای
  2. منطقه مورد پرورش
  3. حجم تقاضا
  4. فصل برداشت
  5. شیوه خرید
  6. فله ای یا بسته بندی
  7. خرید بی واسطه
  8. درخواست عرضه و تقاضای بازار
  9. از عوامل مهم در تعیین کیفیت و قیمت چای می باشند.

راه های خرید چای سبز لاهیجان

  • خرید اینترنتی و فروشگاهی
  • خرید سنتی
  • خرید آنلاین
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام