بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

بهترین چای بهاره ایرانی را می توان از نوع چای سیاه لاهیجان با رایحه و رنگ دهی عالی دانست. بازار چای شمال مفتخر است تا خرید بهترین چای بهاره لاهیجان گیلان کاملا سنتی و اصل و ۱۰۰% طبیعی را به صورت عمده ای و کیلویی در سراسر ایران فراهم نماید. قیمت فروش بهترین نوع چای ایرانی سرگل را با نازل ترین نرخ از ما بخواهید.

بهترین چای بهاره

چای بهاره

برداشت چای در بزرگ ترین مرکز تولید چای ایران گیلان در سه فصل انجام می گردد از جمله : بهار، تابستان و پاییز. برداشت چای در هر فصل و تنوع دسته بندی آن با همان نام خواند می شود به عنوان مثال : چای بهاره ممتاز، چای سرگل بهاره، چای قلم تابستانه. چای فصل بهار بالاترین کیفیت را در میان برداشت ها داشته و رایحه مطبوع چای این فصل با دیگر برداشت ها قابل قیاس نمی باشد چرا که یکدوره استراحت و خواب زمستانه سبب شده تا برگ های جوان با مواد مغذی فراوان رشد یافته و خاصیت بسیاری را نیز به همراه داشته باشند.

چای بهاره لاهیجان

از میان مراکز انبوه تولید چای در شمال اما همواره چای لاهیجان بیشتر مورد توجه قرار دارد چرا که جلگه ای بودن این منطقه و رشد کرک های نازک و فراوان بر روی برگ چای سبب شده تا رایحه بیشتر و بالاتری در آنها تجمع یافته و بتوان چای خوش رایحه تری را در اختیار داشت. چای بهاره لاهیجان از نوع سرگل بهترین چای بهاره نام داشته و تنها مختص به اولین برداشت در اردیبهشت هر سال می باشد.

بهترین چای بهاره

نکات قابل توجه در شناخت بهترین چای بهاره

  • رویت زر در چای به دلیل وجود غنچه میانی زرین در زمان برداشت برگ ها
  • وزین بودن دانه های چای
  • با توجه به ترد و تازه بودن برگ سبز چای در این فصل چای ها لطیف و شکننده هستند.
  • رایحه طبیعی و مطبوع و سبک چای واضح به مشام می رسد.
  • درصد رایحه چای این فصل بالاتر از سایر فصول می باشد.
  • چای تابستانه و پاییزه قدرت رنگدهی بالاتری از چای بهاره دارند.
  • تکه های کوچک برگ سبز چای را می توان در چای رویت کرد چرا که برگ ها به دلیل تازگی و عدم سوختن حرارت بالا نمی بینند.

بهترین چای بهاره

خرید بهترین چای بهاره لاهیجان

این روز ها خرید چای اصیل و طبیعی به دلیل مصرف بالای روزمره مورد توجه قرار گرفته است چرا که بازار چای ایران را می توان به دلیل واردات گسترده چای اشباع از مواد رنگی و رایحه دار دانست که عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارند. برای خرید بهترین چای بهاره بازرگانی تیدا مرغوب ترین انواع چای متنوع را مستقیم از درب کارخانه از لاهیجان عرضه نموده به طوری که خریداران می توانند لیست خرید چای را به کارشناسان واحد فروش ارائه تا در اسرع وقت به أمور رسیدگی و سفارشات را درب محل مورد توافق دریافت نمایید.

شیوه های فروش چای بهاره در بازار

  • فروش سنتی چای
  • فروش اینترنتی چای
  • فروش از طریق نمایندگی ها
  • فروش مویرگی چای

بهترین چای بهاره

قیمت بهترین چای بهاره در سال ۹۹

با توجه به کیفیت بالای چای سرگل به عنوان بهترین چای بهاره ایرانی در رتبه اول جدول لذا می توان انتظار قیمت بالاتری را نسب به سایر رده های چای این فصل داشت. قیمت چای سنتی سرگل بهاره در سال ۹۹ در مجموعه چای تیدا عمده ۶۵۰۰۰ تومان و کیلویی ۸۰۰۰۰ تومان برآورد و عرضه شده که کاملا تضمینی، درجه یک و خالص بوده و جهت دریافت لیست سایر چای ها ائم از چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و باروتی می توانید لیست قیمت روز را دریافت نمایید. تمامی چای ها مورد تایید، بهترین و درجه یک ترین و ۱۰۰% خالص بوده و شما با خرید این چای بهترین چای طبیعی دنیا در اختیار خواهید داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام