بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در بازار

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در بازار

چای سبز لاهیجان برداشت بهاره به عنوان بهترین چای سبز ایرانی نام دارد. خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در بازار تهران و سراسر ایران همراه با مرکز چای شمال (بازرگانی تیدا) انجام نمایید. فروش عمده و کیلویی انواع چای سنتی و طبیعی سیاه و سبز آغاز شد.

چای سبز لاهیجان

چای سبز لاهیجان چیست؟

اگر قرار باشد از سالم ترین نوشیدنی نام ببریم، چای سبز حتما در صدر لیست قرار خواهد داشت که دارای آثار قدرتمند و مثبت بر بدن می باشد. چای سبز لاهیجان حاصل استفاده از برترین برگ های گیاه چای بوده و می توان شاهد تولید آن در فصول بهار، تابستان و پاییز بود. با حذف مرحله اکسید شدن برگ ها و سریع خشک نمودن آن ها این چای مفید و زیبا حاصل می گردد که گنجاندن آن در بین وعده های روزانه می تواند بسیار مفید واقع شود. از اسامی رایج چای سبز تولید لاهیجان در بازار می توان به : چای سبز سرگل، چای سبز ممتاز، چای سبز قلم، چای سبز شکسته، چای سبز باروتی و چای سبز خاکه اشاره نمود.

نحوه عرضه چای سبز لاهیجان در بازار؟

  1. فله ای
  2. با نام برند مشخص
  3. تی بگ یا کیسه ای

از خواص چای سبز لاهیجان چه می دانید؟

  • کاهش وزن
  • بهبود عملکرد مغز
  • کاهش چربی
  • بهبود زخم ها
  • سلامت قلب
  • تنظیم دمای بدن
  • کاهش اختلالات کبدی
  • کاهش بیماری آلزایمر
  • کاهش خونریزی
  • پیشگیری از سرطان

چای سبز لاهیجان

دمنوش های طبیعی با چای سبز لاهیجان

همانطور که می دانید روز به روز مصرف چای سبز و اهمیت خواص آن بر همگان بیشتر روشن می شود که با اهداف گوناگونی مصرف می شود. مصرف چای سبز سنتی ایرانی به دلیل طبیعی بودن و عدم استفاده از اسانس شاید باب میل برخی ذائقه ها نباشد از این رو بهتر است تا با مواد طبیعی موجود در منزل استفاده شود، همچون :

  • لیمو
  • دارچین
  • زنجبیل
  • بهارنارنج
  • هل
  • بابونه
  • زعفران

چای سبز لاهیجان

چای سبز لاهیجان چه نقاط مثبتی دارد؟

  1. طبیعی و درجه یک
  2. حاصل برداشت سرگل بوته های سبز چای از باغات چای لاهیجان
  3. بدون رنگ و طعم افزوده
  4. زمان ماندگاری در صورت رعایت شرایط نگهداری حداقل یک سال
  5. هزینه مناسب و ارزان
  6. ضمانت کیفیت
  7. امکان دسترسی و خرید اینترنتی به شکل آسان

آیا زمان مناسب و میزان مصرف چای سبز را می دانید؟

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز خالص به منظور لاغری و کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا است تا علاوه بر درک خواص درمانی چای سبز ارگانیک خللی در میزان جذب آهن به وجود نیاید.
نوشیدن ۳ تا ۴ فنجان چای نیمه تخمیری سبز در طول روز می تواند به لاغری و حفظ تناسب اندام کمک کند. اگر فکر می کنید که نوشیدن این چای در دفعات می تواند میزان کالری سوزی در بدن را افزایش دهد، اشتباه می کنید، چرا که با مصرف بیش از حد آن در طول روز، بدن علاوه بر آنکه با مشکل تحریک پذیری پایانه های عصبی روبه رو می شود، با اختلال دفع آب و الکترولیت های بدن مواجه خواهد شد.

چای سبز لاهیجان

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در بازار

چنانچه در بازار چای به دنبال یک چای سبز خوب، اصل و کاملا درجه یک هستید خرید چای سبز لاهیجان به شما توصیه می شود علی الخصوص با راهکار فروش اینترنتی و عرضه مستقیم و قابل اعتماد این چای. چنانچه قصد سفارش انواع چای از نمونه های سبز و چای سنتی سیاه را دارید می توانید سفارشات خود را از طریق مشاورین و کارشناسان مجموعه ثبت و آن را با قیمت ارزان تر در اختیار داشته باشید. امکان خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در بازار تهران و سایر شهر های ایران آغاز شد.

قیمت چای سبز بهاره لاهیجان

برداشت چای های بهاره از اردیبهشت هر سال آغاز و با توجه به اینکه چای ها تازه و نوبرانه هستند لذا ارزش قیمتی بالاتری را به برداشت تابستان و پاییز دارا هستند. برای دریافت قیمت واحد چای سبز بهاره لاهیجان به صورت عمده ای و کیلویی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا قیمت های یکسان و ارزان تری را نسبت به بازار از چای سیاه و سبز لاهیجان دریافت نمایید.

چای سبز لاهیجان

فروش چای سبز درجه یک لاهیجان

چای های تولید شهر لاهیجان مجموعه از چای های خالص، طبیعی و اصیل بوده که به سنتی ترین شکل در کارخانه ها تولید می گردند. فروش چای سبز از مراکز عرضه و پخش چای شمال مستقیم در حال انجام بوده و سطح رضایت مشتریان در این زمینه افزایش و تقاضای خرید بالایی را شاهد بوده است. بازرگانی تیدا همواره فروش چای سبز لاهیجان درجه یک را فراهم و این امکان وجود دارد تا بهترین چای فله و برند سبز را با تضمین و مستقیم در محل مورد توافق دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام