بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال ایران / خرید اینترنتی چای اصل به صورت فله

خرید اینترنتی چای اصل به صورت فله

چای اصل ایرانی لاهیجان به صورت فله و بسته بندی جزء ارقام پرفروش بازار ایران به شمار می رود. دلیل این امر چیست و از کجا می توان انواع چای ارگانیک را تهیه کرد؟ خرید اینترنتی چای اصل به صورت فله و باکیفیت امری نوین جهت دسترسی آسان و قیمت های ارزان تر خریداران به این محصول است.

خرید اینترنتی چای اصل طی سالهای اخیر در ایران به امری آسان بدل شده است. چرا که بهتر و راحت تر در دسترس قرار داشته و ثبات خلوص و ارگانیک بودن آن سبب شده تا مورد استقبال قرار گیرد. مزایای این روش خرید تا حدی است که اکثر خریداران حتی واسطه های بازار چای نیز به سمت آن سوق یافته اند.

چای اصل

چای اصل

چای اصل با چای تقلبی تفاوت های بسیاری داشته که برای شناخت آن حتما لازم است تا تبحر و یا ابزار آزمایشگاهی در دسترس داشته باشید. در تولید اینگونه چای ها دستکاری خاصی انجام نشده لذا تلخی و گسی و رنگ بی نظیری را دارند. سریع آماده مصرف نشده و نیاز به دمکشیدن دارند و لذا چای دیردم نامیده می شوند. فاقد هر گونه رنگ و اسانسی هستند در نتیجه پس از نوشیدن به خوبی می توان فواید آن را درک نمود. به طور کل چای اصل :

  1. ۱۰۰% طبیعی فاقد سموم شیمیایی
  2. بدون رنگ
  3. بدون اسانس
  4. دارای رایحه سبک و بی نظیر
  5. دیر دم
  6. رنگ زلال و شفاف پس از دم کشیدن
  7. زبر در صورت لمس چای خشک
  8. حاصل استفاده از بهترین برگ ها می باشد.

چای اصل

قیمت چای اصل به صورت فله

چای به عنوان نوشیدنی گرم پرطرفدار است رایج ترین نوع چای که در بازار مورد معامله قرار دارد چای فله است که قیمت ارزان تری را دارا می باشد. با توجه به تنوع نرخ ها و واردات چای در بازار ایران به همین علت خریداران عمده همواره باید به دنبال استعلام قیمت و نرخ روز انواع چای اصل می باشند. از جمله روش های مرسوم استعلام قیمت چای اصل عبارتند از:

  • استعلام از طریق دفاتر فروش چای در شمال ایران
  • استعلام از طریق واسطه های بازار
  • گرفتن قیمت چای از شرکت های واردکننده
  • استعلام قیمت از طریق سایت های آنلاین فروش چای

این روش ها از روش های معمولی و دائمی گرفتن قیمت انواع چای اصل و اصیل شمال ایرانی در بازار کشور به شمار می آیند.

چای اصل

خرید اینترنتی چای اصل به صورت فله

در بازار امروز خرید اینترنتی انواع چای در بین مردم و خریداران مرسوم تر شده است اما تضمین کیفیت آن تنها از طریق مراکزز معتبر امکان پذیر بوده و برای خرید چای سنتی و درجه یک توصیه می شود تا با مراکز اصلی عرضه و پخش چای در ارتباط باشید. روشی که باعث کاهش هزینه های خرید به ویژه در بین خریداران عمده و فروشگاه های فروش انواع چای می شود خرید اینترنتی چای اصل به صورت فله ای بوده و در این روش هزینه ها تا حد زیادی کاهش خواهند یافت. چای از جمله محصولات مصرفی روزمره ایرانیان به شمار می رود که تهیه بهترین نوع آن، در فروشگاه های اینترنتی چای و آنلاین امری آسان و باصرفه می باشد. از جمله مزایای خرید اینترنتی چای باید به این گزینه ها اشاره نمود:

  1. سفارش نمونه های اصل چای (۱۰۰% خالص و مرغوب تر به دلیل ارسال مستقیم)
  2. کاهش قیمت خرید و حذف هزینه های جانبی
  3. آشنایی با شیوه طبخ صحیح و استفاده از آن
  4. شناخت بهتر فروشندگان جهت خرید عمده
  5. اطلاع و استعلام شبانه روزی قیمت واقعی هر کیلو چای
  6. دسترسی بهتر به تنوع محصولات
  7. جابه جایی سریع محصول در هر زمان و…

البته دلایل بیشمار دیگری نیز وجود دارند که در بین افراد با اهداف خرید مختلف متفاوت هستند.

چای اصل

خرید عمده چای اصل

برای خرید و سفارش عمده چای اصل تولید داخلی می توانید از طریق مشاوران فروش مجموعه چای شمال (بازرگانی تیدا) اقدام نمایید. البته همانطور که در بالا نیز اشاره شد، امروزه خرید اینترنتی و سفارش آنلاین چای بهترین و ارزان ترین روش تهیه انواع چای در بازار به شمار می آید. هم اکنون امکان ثبت سفارشات از انواع چای بهاره درجه یک و نمونه های چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای سرگل و باروتی وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

صادرات چای شمال

صادرات چای شمال ایران به عراق و ترکیه

صادرات چای شمال ایران به عراق و ترکیه در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام