بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / خرید انواع چای شکسته ایرانی

خرید انواع چای شکسته ایرانی

چای شکسته یکی از رده های متنوع در بین خانواده چای ایرانی است. برای خرید انواع چای شکسته ایرانی بدون واسطه از شهر چای ایران لاهیجان می توانید بازرگانی تیدا را به یاد بسپارید. فروش چای سیاه شکسته و تنوعی از چای های سرگل، ممتاز، قلم و… با قیمت های بسیار مناسب در حال انجام می باشد.

چای شکسته

چای شکسته یعنی چه؟

این چای را می توان چهارمین چای در جدول پس از سه چای سرگل و ممتاز و قلم دانست که شکل معین و مشخصی نداشته و در اکثر مواقع حالت تخت، دایره و سبکی دارند. این چای از لحاظ سایز بین چای ممتاز و چای قلم است و در سایز ریز و درشت عرضه می گردد. امکان برداشت این چای در بهار، تابستان و پاییز وجود داشته و یک چای متوسط کیفی و رنج قیمتی می باشد.

ویژگی های چای شکسته

  • رنگدهی خوب
  • رایحه مطبوع و طبیعی
  • اندکی مزه تلخ و گس
  • مدت زمان دم کشیدن ۱۰ دقیقه
  • دیردم
  • مدت مصرف ۱۸ الی ۲۴ ماه

چای شکسته

انواع چای شکسته ایرانی

  1. شکسته ممتاز
  2.  شکسته درجه ۱
  3. شکسته درجه ۲
  4. شکسته ضعیف

فرق چای شکسته و قلم در چیست؟

  • چای قلم ظاهر درشت تری دارد.
  • درصد میزان ساقه در چای قلم بیشتر است.
  • رایحه بالاتری را می توان در چای سنتی قلم شاهد بود.
  • ارزش قیمتی چای های شکسته در رنج پایین تر قرار دارد.
  • مدت زمان دم کشیدن چای های شکسته زودتر از قلم می باشد.

چای شکسته

خرید انواع چای شکسته ایرانی

با توجه به معیارهای خوب و متعادل در نمونه های چای های شکسته ایرانی لذا گزینه های مطلوبی به جهت خرید برشمرده شده و تامین مستقیم و عرضه آن در بازار با حاشیه سود مناسبی نیز همراه می باشد. برای خرید انواع چای شکسته ایرانی در بازار و صادرات چای شکسته به اقصی نقاط دنیا کافیست تا با ما در ارتباط و مرغوب ترین و متنوع ترین نمونه های چای سیاه و چای سبز را بدین طریق در حجم های درخواستی خریداری نمایید.

دریافت لیست قیمت انواع چای شکسته

از آنجا که بسیاری از خریداران در بازار به دنبال تهیه و خرید چای با قیمت مناسب و ارزان تری هستند که کیفیت مطلوب را دارا باشد لذا خرید چای شکسته ایرانی از گزینه های مطلوب و پیشنهادی می باشد که جهت دریافت لیست قیمت انواع چای سیاه شکسته و سبز خالص و طبیعی در سراسر بازار می توانید اقدام و مناسب ترین قیمت ها را دریافت و از خرید مستقیم و قیمت درب کارخانه نهایت بهره را ببرید.

چای شکسته

فروش عمده چای شکسته ممتاز بهاره لاهیجان

خریداران عمده چای بخش مهمی را شامل می شوند چرا که دسترسی همیشگی به چای خوب و مرغوب برای این افراد و عرضه آن می تواند نقش مهمی را در افزایش مشتری و فروش خوب میسر نماید. چای نوع شکسته ممتاز یکی از چای های بسیار پراستقبال در بازار چای ایران است و لاهیجان که مهم ترین بخش تولید چای است بهترین نمونه از آن از کارخانه های چایسازی این شهر به بازار عرضه می گردند. فروش عمده چای شکسته ممتاز بهاره لاهیجان به راحتی در سراسر ایران از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی چای شمال در دسترس قرار داشته و فروش اینترنتی چای اصیل و طبیعی را می توان بدون دغدغه و مناسب ترین نرخ ها مستقیما انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سرگل زرین

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

  فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت از گیلان آغاز شد. مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام