بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / توزیع فله ای چای سیاه ایرانی

توزیع فله ای چای سیاه ایرانی

خرید و تقاضا ی بالای چای سیاه فله ایرانی به دلیل کیفیت و عطر و طعم کاملا طبیعی سبب شده تا توزیع و فروش اینترنتی آن را نیز برای دستیابی آسان تر فراهم گردد.
چای سیاه را می توان یکی از پر مصرف ترین انواع نوشیدنی های داغ دانست که توانسته تا جایی، جای خود را محکم کند که نوشیدن آن در طول روز علی الخصوص برای ما ایرانی ها از ملزومات زندگیمان شده است.
با توجه به توزیع و تراکنشی که چای به خود اختصاص داده می توان سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه را به عنوان حوزه مناسبی دانست.
چای سیاه ایرانی با توجه به نمایش دادن وجه خوب خود در بازار هم اکنون توانسته تقاضای بسیاری را از سایر کشور ها به خود اختصاص دهد و سالانه شاهد خروج تناژ بالائی از این چای و صادرات آن می باشیم.
اصول خروج چای از کشور و درخواست آن در اکثر مواقع به صورت فله ای می باشد زیرا در اینصورت هزینه تمام شده کمتر و سود بیشتری را برای فعالین آن به همراه خواهد داشت.
چای سیاه ایرانی قابل عرضه و توزیع در انواع ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه بوده و زمان برداشت و تولید آن به سه چین بهاره، تابستانه و پائیزه ختم می شود و مناطق چایخیز شمال را می توان به عنوان بهترین بازار پویا و مکانی مطمئن جهت خرید چای فله دانست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام