بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / بورس چای شمال و فروش انواع چای صادراتی و داخلی

بورس چای شمال و فروش انواع چای صادراتی و داخلی

بورس چای شمال و فروش انواع چای صادراتی و داخلی به قیمت درب کارخانه در آن آغاز شد. برای خرید دست اول مرغوب ترین چای سنتی فله و چای خالص می توان از طریق مرکز فعال پیش رو در سراسر کشور اقدام نمود. آیا تجربه خرید آنلاین چای را داشته اید؟ نظرتان در این مورد چیست؟

بورس چای شمال

چای در ایران

مصرف چای در ایران پیشینه ی کهنی داشته و پس از آن کشت چای را در با توجه به شرایط عالی رشدی در شمال ایران داشته ایم که از زمان کاشت گیاه چای و تولید آن در ایران یک قرن و اندی می گذرد و هم اینک کشور ما از جمله تولیدکنندگان چای سالم و بهترین چای در دنیا است که تامین چای داخلی را تنها در بخش هایی از اسان گیلان و مازندان داشته و لاجرم شاهد دریافت گسترده چای وارداتی و تزریق آن در بازار می باشیم. سرانه مصرف چای در ایران به ازای هر نفر ۱/۴ کیلوگرم است و این رقم آمار بالا و لزوم حساسیت بر سلامت آن را نمایان می نماید.

تولید چای در ایران

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی محلی

بورس چای شمال

فصول برداشت چای در شمال

  • بهار و چای بهاره
  • تابستان و انواع چای تابستانه
  • پاییز و چای خوش رنگ پاییزه

اسامی انواع چای داخلی و صادراتی

  1. چای سرگل زرین
  2. چای ممتاز
  3. چای شکسته ۱، ۲و ۳
  4. چای قلم ساده، سوزنی و درشت
  5. چای باروتی ریز و درشت
  6. چای خاکه

بورس چای شمال

بورس چای شمال

تولید چای در نواحی شمالی و بیشترین وسعت آن در گیلان با توجه به موقعیت عالی جهت پرورش و تولید چای می باشد، لذا مراکز فعال چایسازی و خانواده های چایکار بسیاری را می توان در این نقاط به فعالیت مشغول دید که موقعیتی عالی را به جهت خرید و فروش چای فراهم نموده اند. صنعت چایسازی در شمال ایران نیازمند حمایت بیشتر و فرهنگ سازی بالاتر مصرف آن و جذب بازار صادراتی می باشد. بورس چای شمال عرضه کننده بهترین چای سیاه و چای سبز اعلای درجه یک بوده و همواره قیمت های دست اول و ارزان تری را ارائه و در نتیجه محبوبی و شناخت خوبی را در میان خریداران داخلی و خارجی دارا می باشد.

فروش انواع چای صادراتی و داخلی

موقعیت تولید و پرورش چای در شمال ایران فرصت عالی و خوبی را جهت فروش و پخش چای در بازار ایجاد نموده است به طوری که علاوه بر بازار داخل شاهد درخواست و تقاضای چای توسط کشور های همسایه و اقصی نقاط دنیا می باشیم. در بورس چای شمال می توان تجارت خوبی را در زمینه چای ایران شاهد بود و عرضه تمام محصولات به شکل تضمینی و ۱۰۰% خالص بوده و سودآوری خوبی را برای فعالینش به همراه خواهد داشت. در این مکان فروش انواع چای صادراتی و داخلی در حال انجام و می توان حجم کلی و تناژبالایی از چای بهاره، تابستانه و پاییزه را در تنوعی از عطر، رنگ و مزه و رنج قیمت در اختیار داشت.

بورس چای شمال

خرید عمده چای سیاه و چای سبز ارگانیک

خریداران چای ایران بر حسب تقاضای بازار و سلایق مشتریان همواره چای های متنوعی را طلب می نمایند. چای سیاه و چای سبز دو چای محبوب و با تراکنش بالای تولید در کشور بوده و هر دو به شکل کاملا طبیعی و به دور از مواد افزوذنی و سموم شیمیایی تهیه و در نتیجه چای اصل و خالصی هستند که از گزینه های مطلوب و مرغوب برشمرده می شوند. در بورس چای شمال اعلاترین چای سیاه و چای سبز درجه یک و اعلاترین چای ارگانیک زرین به شکل بی دغدغه در دسترس قرار داشته و این مرکز با داشتن نمایندگان فروش در سطح بازار توانسته توزیع مستقیم چای ایران علی الخصوص چای لاهیجان و املش را عهده دار و شما را از چای ناب و سنتی و اصیل دنیا برخوردار سازد.

استعلام قیمت چای در بازار بورس چای شمال

فاکتور مهمی که شاید همیشه و در همه جا برای خریداران اصل مهمی باشد قیمت است. اطلاع از قیمت چای و در دست داشتن قیمت ارزان تر می توان رضایتمندی بیشتری را برای فعالین این حیطه برای کسب سود خوب و با داشتن کیفیت در جلب نظر خریداران و مصرف کنندگان مهم واقع شود. جهت استعلام قیمت روز چای در بازار بورس چای شمال همواره کارشناسان خبره و تخصصی آماده ارائه خدمات به شما بوده و چای فله درجه یک ائم از چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و… به شکل بی واسطه و ارزان تری عرضه خواهند شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام