بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / انواع چای ایرانی از بهترین مارک فروش در بازار ایران

انواع چای ایرانی از بهترین مارک فروش در بازار ایران

انواع چای ایرانی از بهترین مارک فروش در بازار ایران به طریق فروش اینترنتی و سنتی در حال عرضه می باشند. برای خرید چای خوب و شناخت آن چه می کنید؟ آیا تمایل به خرید مستقیم انواع چای سیاه و سبز ائم از چای سرگل و ممتاز از طریق مراکز پخش چای لاهیجان با نازلترین قیمت را دارید؟

انواع چای ایرانی

انواع چای ایرانی

چای در ایران نیز همانند سایر نقاط دنیا با درجه بندی های خاصی در بازار ارائه و از این بهتر می توان با مشخصات و قیمت آن ها تا حدودی آشنا شد. چای سیاه و چای سبز دو چای با سابقه دیرینه تولید در شمال کشورمان هستند که هر دو درجه بندی های یکسان کیفیتی با اسامی مشخصی را دارا هستند ائم از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

انواع چای ایرانی

مختصری در مورد نحوه انتخاب و نوع چای

چای سرگل از بهترین برگ های بالای گیاه چای حاصل، رایحه بالاتر، خواص بیشتر و گسی دارد. دانه های زرین چای در این رده مشهود می باشد و بهترین چای نام دارد. چای ممتاز پرفروش ترین چای قابل برداشت در بهار، تابیستان و پاییز، دانه های پیچش دار و وزین و از لحاظ قدرت رنگ و رایحه بسیار مورد پسند می باشد و از برگ های مرغوب بالایی چای حاصل می شود. چای قلم از برگ های دوم و سوم به بعد حاصل شده و درشت ترین چای نام دارد. با وجود ساقه چای از جمله چای خوش رایحه و با قیمت اقتصادی عالی نام دارد.

چای شکسته حاصل الک و عبور چای ها از غربال ها و دارای شکل مشخص و معینی نمی باشد و چای مقرون به صرفه و متعادل و در حد وسط به لحاظ رنگ و طعم می باشد. چای باروتی و چای خاکه از جمله ریزترین چای ها، زوددم و از برگ های سوم به بعد حاصل می شوند.

انواع چای ایرانی خوب را چگونه و از کجا بخریم؟

شاید یکی از مهم ترین دغدغه خریداران چای عدم شناخت کافی و محل خرید باشد. برای اینکه بتوان یک چای مرغوب و درجه یکی را در اختیار داشت لازم است تا ارتباط با مراکز اصلی فروش چای علی الخصوص در نواحی شمال همچون لاهیجان و شهر های همجوارش را از یاد نبریم. امروزه راه های دسترسی راحت و می توان چای سیاه و سبز مورد خواسته را به سرعت خریداری نمود. بازرگانی تیدا با توجه به استقرار در شهر چای ایران لاهیجان شرایط عالی را فراهم نموده و می توان از هر نقطه از کشور از مشاوره و امکان خرید انواع چای به شکل دست اول بهره مند شد.

انواع چای ایرانی

فروش انواع چای ایرانی از بهترین مارک در بازار ایران

در بازار ایران با توجه به منطقه و سلایق مختلف می توان چای های نوع خاصی را با فروش بالا دانست اما همواره فروشندگان تنوعی از چای را برای رفع نیاز مشتریان مختلف تامین و در دسترس قرار می دهند. متقاضیان خرید چای می توانند سفارشات انواع چای ایرانی از بهترین مارک فروش در بازار ایران را تجربه و کیفیت بی نظیری از چای درجه یک و اعلا را با قیمت های باورنکردنی در اختیار داشته باشند. بهترین چای فله و بهترین مارک چای ایرانی لاهیجان قابل عرضه در هر نقطه و مکانی می باشند.

قیمت بهترین انواع چای ایرانی

در بازار چای می توان خریداران متفاوتی را مشاهده نمود که برخی به دنبال بهترین چای برخی به دنبال قیمت مناسب و برخی به دنبال چای مرغوب و قیمت خوب در کنار هم هستند. در مجموعه چای شمال همواره چای ها ائم از چای سیاه و چای سبز با قیمت واحدی در حال عرضه بوده و برای دریافت قیمت بهترین انواع چای ایرانی در هر لحظه و هر زمان می توان از طریق این مرکز معتبر اقدام نمود.

انواع چای ایرانی

خرید بهترین انواع چای سیاه سرگل و ممتاز

دو چای سرگل و چای ممتاز به عنوان چای خوب و برتر همواره مورد توجه خریداران بوده اند و در هر فصل و زمانی می توان درخواست خرید این دو چای را در سبد ثبت سفارشات به وضوح شاهد بود. متقاضیان خرید چای همواره به یاد داشته باشند که تهیه و تامین مستقیم چای می تواند سودآوری و افزایش فروش به خاطر کیفیت فراتر را به همراه داشته باشد. مرکز فروش چای شمال همواره دستچینی از مرغوب ترین چای ارگانیک، چای محلی لاهیجان و چای صادراتی فله را جهت عرضه به بازار ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام